تاریخ : چهارشنبه 13 دي 1402     |     کد : 1038

هیات رئیسه وکارکنان دانشگاه بناب با مادر شهیدان محمدی دیدار کردند.

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا(س)، روز مادر و در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،شهیدالقدس، هیئت رئیسه و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه بناب با مادر شهیدان محمدی در منزل ایشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه بناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه بناب، بمناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زهرا(س)، روز مادر ودر آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،شهیدالقدس، هیئت رئیسه و جمعی از اساتید و کارکنان که اکثرا بانوان شاغل دردانشگاه بناب بودند در منزل پدری شهیدان محمدی  حضور یافته و در یک محفل معنوی با مادر دو شهید معظم به مناسبت روز مادر دیدار کردند. 
 این دیدار که در روز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲با هدف تکریم مقام مادر انجام شد دانشگاهیان جشن میلاد حضرت صدیقه کبری ، فاطمه الزهرا (س)را باسخنرانی مسئول نهاد رهبری دانشگاه ، حجه الاسلام و المسلمین حیدرزاده در خصوص مقام والای زن در اسلام و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) در محضرمبارک خانواده شهیدان محمدی برگزار نمودند.
هیات رئیسه دانشگاه و سرپرست امور شاهد و ایثارگرشهرستان بناب در خاتمه برنامه  با اهدای لوح سپاس و هدیه، به مادرشهیدان محمدی ادای احترام نمودند.
شهید بهرام محمدی  ۱۶ سال داشتندکه در سرپل ذهاب و شهید داوود محمدی ۱۷ ساله بودندکه در شلمچه عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت رسیدند.


گزارش تصویری:






نوشته شده در   چهارشنبه 13 دي 1402  ساعت  14:54   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  89
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی