تاریخ : سه شنبه 15 آذر 1401     |     کد : 978

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه بناب برگزار شد

در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو ویژه مراسمی به این مناسبت در سالن کنفرانس علامه طباطبایی با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهادمقام معظم رهبری ، معاونین و مسئولین دانشگاه و حضور پرشور دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

 در ابتدا مراسم دکتر عباسیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی سال ۱۳۳۲، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای علم و فناوری و امام شهدا، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و همچنین سلام و درود بر سکاندار کشتی عظیم انقلاب، حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی»، روز دانشجو را بر دانشجویان دانشگاه بناب تبریک گفت.

در ادامه از بانیان این جشن مخصوصاً معاونت محترم فرهنگی ، مسئول محترم دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، معاون محترم اداری و مالی، معاونت محترم آموزشی، مدیریت محترم دانشجویی،  مدیریت محترم فرهنگی، مدیریت محترم حراست و دانشجویان عزیز که خیلی برای روز دانشجو زحمت کشیدند تشکر کرد.

دکتر عباسیان با اشاره به اینکه شهادت سه دانشجوی دانشگاه تهران، مقدمه ای برای بیدارگری و حق طلبی ملت ایران در انقلاب شد افزود: شهیدان رضوی، قندچی و بزرگ نیا، نامشان را در تاریخ ماندگار کردند تا هر ۱۶ آذر را با افتخار به نامشان، فهمشان و پافشاری آنها بر اعتقادشان پاس داریم و از این ثبات عقیده و مقاومت در ایمانشان درس آزادگی، حق طلبی و مبارزه با ظلم و کفر و استکبار را بیاموزیم.

در ادامه برنامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری حجت الاسلام حیدرزاده ، با اشاره به واقعه روز دانشجو افزود ، دانشجو باید طبق مولفه های که رهبر معظم انقلاب فرموده اند برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کند و آینده روشنی را رقم بزند.
شایان ذکراست: اجرای گروه تئاتر و گروه موسیقی دانشجویی ،سخنرانی دبیر جامعه اسلامی،مسئول بسیج دانشجویی،دبیر دبیران انجمن های علمی،تقدیر از نفرات برتر علمی وفعالین فرهنگی وپخش کلیپ از دیگربخش های این مراسم بود.

گزارش تصویری:








نوشته شده در   سه شنبه 15 آذر 1401  ساعت  10:07   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  157
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی