تاریخ : يکشنبه 25 خرداد 1399     |     کد : 862

دومین مرحله ایده شو بهداشتی برگزار می شود

در راستای شناسایی، توانمند سازی و تجاری سازی ایده های برگزیده ملی و تقدیر از دستاوردها و فعالیتهای کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، دومین جشنواره نوآوری و فناوری ملی با عنوان ایده شو برگزار می شود.

در راستای شناسایی، توانمند سازی و تجاری سازی ایده های برگزیده ملی و تقدیر از دستاوردها و فعالیتهای کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، دومین جشنواره نوآوری و فناوری ملی با عنوان ایده شو بهشتی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار میشود. این جشنواره ملی خاستگاه و رهیافت سنجیده برای ارزش گذاری و اهمیت بخشیدن به تالش دانشجویان، در راستای تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین میباشد.
جشنواره ملی ایده شو بهشتی در فاز اول به صورت نمایشگاه مجازی ایده و ارائه مجازی ایده توسط افراد یا تیم های شرکت کننده برگزار میشود، الزم به ذکر است که همزمان با جشنواره ملی ایده شو بهشتی کارگاه های آموزشی در راستای ارتقاء توانمندی های افراد یا تیم های شرکت کننده، با محوریت کارآفرینی و انتقال تجربه فناوری، بوم کسب وکار، دیجیتال مارکتینگ و سوشیال مدیا و .. براساس نیازسنجی و بنا به اقتضائات خاص ایده ها برای دانشجویان شرکت کننده سراسر کشور بصورت آنالین و مجازی برپا خواهد شد. همچنین از کلیه گروه های علمی دانشجویی نیز جهت شرکت در جشنواره ملی ایده شو بهشتی دعوت به عمل می آید.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت:  sasnews.sbu.ac.ir   مراجعه فرمایند.
 


نوشته شده در   يکشنبه 25 خرداد 1399  ساعت  09:11   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  84
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode
 
 
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی