تاریخ : چهارشنبه 11 دي 1398     |     کد : 850

مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت صبح دیروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی بناب در مصلی اعظم بناب برگزار شد.

دانشگاهیان دانشگاه بناب مثل سالهای گذشته با حضور پرشور خود در مراسم بزرگ روز بصیرت (۹ دی) بار دیگر با رهبر فرزانه و آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه بناب؛ دانشگاهیان دانشگاه بناب مثل سالهای گذشته با حضور پرشور خود در مراسم بزرگ روز بصیرت (۹ دی) بار دیگر با رهبر فرزانه و آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

سردار نوعی اقدم در این مراسم با اشاره به حوادث اخیر آبان ماه سال ۹۸، گفت: این توطئه نیز در ادامه فتنه سال ۸۸ کاملا از سوی دشمنان داخلی و خارجی برنامه ریزی شده بود و به نوعی می خواستند به بهانه گران شدن بنزین کشور را به آشوب بکشند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با تاکید بر اینکه ما در انقلاب مشکل نداریم بلکه در انتخاب مشکل داریم، گفت: ما در کشور به تغییرات اساسی نیاز داریم و تا زمانی که اگاهانه انتخاب نکنیم و برای یک شام رای خود را نفروشیم، مشکلات کشور حل نخواهد شد، بنابراین در انتخابات مجلس به فردی رای دهیم که از جنس خود مردم بوده و دلسوز این نظام و انقلاب باشد.

گزارش تصویری:






نوشته شده در   چهارشنبه 11 دي 1398  ساعت  10:21   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  142
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی