تاریخ : سه شنبه 3 دي 1398     |     کد : 848

به مناسبت هفته پژوهش و سالروز تولد پروفسورعلی جوان  ;

همایش بزرگداشت پروفسور علی جوان در دانشگاه بناب برگزار شد .

همایش بزرگداشت پروفسور علی جوان با حضور اساتید برجسته کشوری و اعضای هیات علمی مهندسی اپتیک و لیزر دانشگاه در سالن کنفرانس علامه هشترودی دانشگاه بناب برگزار شد .

به گزارش خبرنگارفرهنگی دانشگاه بناب ; به مناسبت سالروز تولد پروفسور علی جوان ، همایش بزرگداشت پروفسور علی جوان با حضور اساتید برجسته کشوری و اعضای هیات علمی مهندسی اپتیک و لیزر دانشگاه در سالن کنفرانس علامه هشترودی دانشگاه بناب برگزار شد .
دکتر علی نوید ، مدیر گروه رشته مهندسی اپتیک و لیزر دانشگاه بناب ، در این همایش ضمن تبریک هفته پژوهش و گرامی داشت یاد وخاطره شهید دکتر آیت الله مفتح و روز وحدت و حوزه ، به توصیف پروفسور علی جوان به عنوان اولین سازنده لیزر گازی دنیا پرداخت .
دکتر علی نوید در ادامه با اشاره به تاریخچه رشته مهندسی اپتیک و لیزر در دانشگاه از ابتدا به حال به پیشرفت ها و برنامه های آینده این گروه پرداخت .
در ادامه پروفسور حبیب تجلی سیفی تحصیل کرده دانشگاه یورک انگلستان  و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و استاد بازنشسته دانشگاه تبریز به ایراد سخنرانی و ارائه نقطه نظرات خود پیرامون پروفسور علی جوان پرداخت .
سید علیرضا رسولی دبیر انجمن علمی اپتیک و لیزر دانشگاه در گفتو گو با خبرنگار فرهنگی دانشگاه گفت : رویکرد انجمن علمی اپتیک و لیزر در سال تحصیلی جدید بر مبنای استفاده از اساتید برجسته منطقه و کشور و همچنین ظرفیت های موجود در منطقه میباشد . همچنین انجمن علمی اپتیک و لیزر دانشگاه بناب به دلیل اینکه این رشته در دانشگاه دارای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری میباشد ،  در نظر دارد تا با برگزاری رویداد های مختلف علمی ، سطح علمی دانشجویان در مسائل مختلف علمی مرتبط با رشته را بالا ببرد گفتنی است این همایش به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی اپتیک و لیزر و گروه مهندسی اپتیک و لیزر دانشگاه بناب برگزار شد .
 


نوشته شده در   سه شنبه 3 دي 1398  ساعت  10:42   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  200
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی