تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398     |     کد : 845

به مناسبت سالروز شهادت آیت ا...دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه دانشجویان دانشگاه بناب مهمان حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب بودند.

به مناسبت شهادت دکتر مفتح وروز وحدت حوزه ودانشگاه مراسم ویژه ای که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری وامورفرهنگی واجتماعی دانشگاه بناب با حضور جمعی از مسئولین حوزه ودانشگاه درمحل مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)بناب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه بناب: حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ربانی در این مراسم با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکلات و مقابله با توطئه های دشمنان وحدت و همکاری در بین تمام اقشار جامعه است، گفت: اگر همه بخواهیم و برای حل مشکلات اساسی کشور دست بر دست هم دهیم قطعا نتایج بسیار مثبتی حاصل می شود و از مشکلات عبور خواهم کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های سراسر کشور، وحدت دانشگاه و حوزه را موجب پیشرفت کشور دانست و گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب همین وحدت و همکاری دانشگاهیان و حوزویان موجب شد دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور در عرصه های مختلف حاصل شود.

وی افزود: امروز با توجه به افزایش فشارهای دشمنان خارجی و داخلی به انقلاب و نظام این وحودت و یکپارچگی می بایست مستحکم تر از هر زمانی شود و دانشجویان و طلاب با نشست های صمیمی و همکاری یکدیگر به فکر حل مشکلات کشور باشند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های سراسر کشور در پایان با تاکید بر اینکه در سراسر کشور بناب را شهر علم و حوزه می شناسند، گفت: این شهرستان دارای پتانسیل ها و دانشگاه ها و حوزه علمیه بسیار قوی دارد، لذا انتظار داریم از این شهرستان اخبار خوبی در نتیجه همکاری دانشگاهیان و حوزویان شنیده شود.
شایان ذکر است: برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی از دیگر بخش های این برنامه بود.
این مراسم باصرف شام وحدت که به دعوت حوزه علمیه  حضرت ولی عصر(عج)انجام شده بود به اتمام رسید.

گزارش تصویری:








نوشته شده در   چهارشنبه 27 آذر 1398  ساعت  09:54   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  127
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode
 
 
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی