تاریخ : سه شنبه 21 آبان 1398     |     کد : 837

اولین کارگاه آموزشی انجمن علمی مطلوب و جشنواره حرکت در دانشگاه بناب برگزار گردید.

در راستای تقویت بیش از پیش فعالیتهای انجمن های علمی و بستر سازی جهت حضور پررنگ در جشنواره حرکت اولین کارگاه آموزشی انجمن علمی مطلوب و جشنواره حرکت با حضور دکتر پایا از اساتید دانشگاه تبریز و مهندس کوشافر مدیر انجمن های علمی دانشگاه تبریز در دانشگاه بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگارفرهنگی دانشگاه بناب ؛ درابتدای جلسه، دکتر مدنی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی به معرفی ابعاد مختلف فعالیتهای دانشجویی و نقش کلیدی انجمن‌های علمی دانشجویی در این راستا پرداخت.

«اهمیت و نقش کلیدی انجمن‌های علمی‌دانشجویی در تحقق رسالت دانشگاه»، «نقش انجمن های علمی در ایجاد نشاط دانشجویی و هدایت‌گری بدنه‌ی دانشجویی در پیشبرد راهبردهای مرجعیت دانشگاه»، «لزوم تلاش مؤثر در زمینه‌ی تصویرسازی و ایجاد گفتمان علمی‌-دانشجویی از طریق حضور در عرصه‌های رقابتی و نمایشگاهی» و ... از مباحث مورد اشاره‌ی مدیر امور فرهنگی در جلسه‌ی مذکور می‌باشد.

 در ادامه‌ی این جلسه دکتر پایا از اساتید دانشگاه تبریز و مهندس کوشافر مدیر انجمن های علمی دانشگاه تبریزضمن تشکر ازمجموعه انجن های علمی  به بیان نکات مربوط به  آئین نامه انجمن های علمی ودستورالعمل جشنواره، شیوه‌نامه ارسال آثار، محورهای رقابتی و مبانی داوری جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت پرداخته شد.

 و در پایان دبیران محترم انجمن‌های علمی و نمایندگان ایشان سوالات خود را پیرامون فعالیتهای انجمن های علمی و شیوه‌ی برگزاری جشنواره و ارسال آثار مطرح نمودند.

شایان ذکر است: در حال حاضر 15 انجمن علمی در دانشگاه بناب فعالیت می کنند و این نخستین باری است که جلسه توجیهی انجمن علمی مطلوب و جشنواره‌ی حرکت در این دانشگاه برگزارمی گردد.

 

گزارش تصویری:






نوشته شده در   سه شنبه 21 آبان 1398  ساعت  02:51   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  218
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی