تاریخ : دوشنبه 31 تير 1398     |     کد : 830

نهمین دوره مسابقه ملی نانو دردانشگاه بناب برگزارشد

مرحله دوم نهمین مسابقه ملی فناوری نانو روز جمعه 28 تیر ماه 1398 همزمان با سایر حوزه های کشور در دانشگاه بناب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارفرهنگی دانشگاه بناب: با توجه به درخواست بنیاد آموزشی فناوری نانو و با عنایت به استقبال دانشجویان دانشگاه بناب و سایر دانشجویان استان آذربایجان شرقی دانشگاه بناب امسال برای اولین بار به عنوان یکی از حوزه های امتحانی مسابقه ملی فناوری نانو انتخاب شد. این مسابقه هر ساله توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
در راستای تحقق اهداف ترویجی و آموزشی فناوری نانو در سراسر کشور برگزار می شود و با ایجاد رقابت میان شرکت‌کنندگان زمینه را برای اخذ گواهی های لازم برای فعالیت در زمینه فناوری نانو فراهم می‌کند.
دانشگاه بناب نیز در سال تحصیلی 97-98 برنامه های متنوعی را در حوزه فناوری نانو برگزار کرده است و با توجه به این فعالیت ها و استقبال دانشجویان امسال برای اولین بار به عنوان یکی از حوزه های امتحانی مرحله دوم مسابقه ملی فناوری نانو در روز جمعه  28 تیر ماه 1398  انتخاب گردیده بود. در مرحله اول این مسابقه حدود 50 نفر از دانشجویان دانشگاه بناب شرکت نموده بودند که 45 نفر از ایشان با کسب نمره قبولی در مرحله دوم مسابقه حضور داشتند. امید است در سال تحصیلی جدید شاهد درخشش دانشجویان دانشگاه بناب در حوزه نانوفناوری باشیم .

گزارش تصویری:





نوشته شده در   دوشنبه 31 تير 1398  ساعت  09:56   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  204
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی