تاریخ : شنبه 8 آذر 1393     |     کد : 471

نورالدین پسر ایران میهمان دانشجویان دانشگاه بناب

-

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بناب، دکتر عباسیان ریاست دانشگاه بناب در مراسمی که روز گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این دانشگاه برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز بسیج دانشجویی گفت: بسیج یک فرهنگ و سبک زندگی است، خیر و برکات بسیج نامتناهی است و بسیج کلیت نظام یافته یک زندگی است .

 و در ادامه فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اینکه موفقیت بسیج و بسیجیان و کارآمدی این نهاد مردمی در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی، چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن مشهود بوده، اظهار داشت امروز ملت ما از برکات بی‌پایان این مجموعه الهی برخوردار است و از فیض وجود این جمع عظیم، نورانی و مخلص، پیروزی‌های بزرگی نصیب خود کرده است .

گفتنی است آقای نورالدین عافی راوی کتاب "نورالدین پسر ایران"  به بازگویی خاطراتش در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و در ادامه سیدنورالدین در بیان انگیزه اش برای بازگویی خاطرات جنگ گفت :
اصلا فکر نمی کردم گفتن خاطرات در این زمان اهمیت داشته باشد. هنوز حرف خاطرات جنگ و مصاحبه ها مطرح نشده بود و لی بعد از اینکه تاثیرات کتاب خاطرات را در جامعه مشاهده کردم بیشتر تشویق به ادامه این کار شدم .

لازم به ذکر است، در این مراسم که با حضور ریاست دانشگاه بناب، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه بناب، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا جابری از اساتید حوزه علمیه، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا بهرامی از روحانیون شهر و جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، از مادر شهید دانشجوی شهرستان "شهید محسن پوراصل"  و مادر پنج شهید "شهیدان زنده دل" تجلیل به عمل آمد.
این مراسم به همت پایگاه بسیج دانشجویی شهید باکری و همکاری امور فرهنگی دانشگاه برگزار شد.


نوشته شده در   شنبه 8 آذر 1393  ساعت  08:36   توسط   روابط عمومی    تعداد بازدید  628
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی