تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1393     |     کد : 443

آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود در سالن کنفرانس علامه طباطبایی برگزار شد

-

جشن آغاز سالتحصیلی دانشجویان جدید الورود مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بناب برگزار شد .
به گزارش روابط دانشگاه بناب، در این مراسم دکتر مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب  اظهار داشت: اگر امروز سیاستمداران کشورمان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با کشورهای بزرگ گفتگو می کنند به مدد رشادت های دلاور مردان و شهدای سرافراز کشورمان هست که با شایستگی از کیان و هستی این سرزمین دفاع کرده اند .
وی در بخش دیگری از سخنانش به فرازی از سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد و و با ذکر این نکته که امام راحل (ره) در مورد کسب علم و دانش و نقش و جایگاه دانشگاه فرمودند « اگر جوانان کشورمان علم را بیاموزند می توانند در مسیر درست جهت گیری کنند و در آن صورت است که هیچ کشوری نمی تواند بر ما سیطره نماید»، جایگاه علمی دانشگاه ها را بسیار رفیع دانست .
دکتر عباسیان در بخش دیگری از سخنانش به آمار بالای قبولی کارشناسی ارشد در رشته گرایشهای مختلف دانشگاه اشاره کرد و با ذکر این نکته که این آمار نشان می دهد اساتید و دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی سعی و تلاش مضاعفی داشته اند که گاها شاهد کسب رتبه های برتر در کنکور تحصیلات تکمیلی توسط این دانشجویان هستیم .
حجت الاسلام ابراهیم زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سخنران بعدی این مراسم بود به ایراد سخن پرداخت .


در ادامه مراسم معاونت آموزشی و پژوهشی و همچنین معاونت دانشجویی و فرهنگی به تشریح وظایف این معاونتها و معرفی مدیریتهای طابعه پرداختند.
گفتنی است مراسم جشن آغاز سالتحصیلی دانشجویان جدید الورود در دو مراسم  قبل از ظهر و بعد از ظهر شامل برنامه های
فرهنگی متنوعی بود که با استقبال دانشجویان همراه بود
.






نوشته شده در   سه شنبه 8 مهر 1393  ساعت  14:07   توسط   روابط عمومی    تعداد بازدید  982
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی