تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1402     |     کد : 1028

همزمان با هفته بسیج

اجلاسیه شهدای دانشگاه بناب برگزارشد

یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه بناب با حضور سردار رحیم نوعی اقدم یکی از  فرماندهان  دوران دفاع مقدس ، رضایی مدیرکل صدا و سیما به همراه معاونان و سایر مسئولان ارشد استانی  برگزار شد

 
سردار رحیم نوعی اقدم در مراسم یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه بناب  اظهار کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران ولی نعمت و دلیل مشروعیت نظام هستند و بر همین اساس امام راحل نیز خود را خدمتگزار مردم می‌دانست.
 
وی افزود: مردم صاحبان انقلاب و نظام هستند چرا که طی این ۴۴ سال در شرایط سخت نظام، مردم انقلاب را حفظ کرده و پای آرمان‌های این انقلاب همواره ایستاده‌اند و به همین منظور مسؤولان در هر مقام و لباسی نوکر و خدمتگزار ملت هستند.
 
سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه ما مدیون و بدهکار شهدا و خانواده‌های آنها هستیم، گفت: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است لذا باید برای عشق بازی با خدا هزینه کرد.
 
وی افزود: درگیری ما با استکبار بر سر این است که می‌خواهیم مستقل باشیم و روی پای خود بایستیم و در رویارویی ۴۴ ساله انقلاب با استکبار، همواره این نظام اسلامی بوده که پیروز بوده و آنچه ما خواستیم محقق شده است.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود و استکبار برای ضربه زدن به جبهه مقاومت، آن را ایجاد کرد، گفت: سردار سلیمانی با فرماندهی اخلاق محور خود جوانان جبهه مقاومت را سازماندهی کرد و نسخه داعش را در هم پیچید.
 
نوعی اقدم تاکید کرد: نسل امروز ما باید بدانند که فرزندان مخلص و پاک ایران اسلامی برای حفظ و صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی چگونه فداکاری کردند تا با الگو گیری از شهیدان در برابر جنگ نرم دشمن با همان فداکاری بایستند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه عملیات جبهه مقاومت در غزه، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و هیبت پوشالی آنها را به هم ریخت، افزود: در این عملیات فقط چند گردان به ارتش اسرائیل حمله و ضربات سنگینی به دشمن وارد کردند و کمر ارتش صهیونیستی را شکستند.
 
سردار نوعی اقدم ادامه داد: هسته‌های مقاومت در هزاران نقطه در دنیا از خون شهیدان مقاومت شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قوی‌تر از هر زمانی است.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران واز رزمندگان دوران دفاع مقدس دانشگاهیان تجلیل و قدردانی شد.


گزارش تصویری:




نوشته شده در   سه شنبه 7 آذر 1402  ساعت  12:31   توسط   مهدی پوراصل معاونت فرهنگی و اجتماعی    تعداد بازدید  117
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode
 

لینک های مفید


دفتر مقام معظم رهبری
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
انجمن های علمی دانشجویی
کرسی های آزاداندیشی
حمایت از کودکان سرطانی